Η Ημέρα της Γυναίκας στις 8 Μαρτίου είναι μια ευκαιρία για τα brands να γιορτάσουν τα επιτεύγματα των γυναικών και προωθήσουν την ισότητα των φύλων.

Είναι, επίσης, μια ημέρα που οι περισσότεροι social media managers ή content creators έχουν σημειωμένη στα ημερολόγια τους και συνήθως έχουν ήδη έτοιμο το περιεχόμενο από τον Δεκέμβριο.

Στο πλαίσιο του SEO, μια τέτοια λέξη – κλειδί όπως η Ημέρα της Γυναίκας, θα ενταχθεί στις κατηγορίες “Seasonality” και ακόμα και αν δε δημιουργηθεί αντίστοιχη καμπάνια στα Social Media, μπορεί να είναι μια δυνατότητα προβολής για τα μικρά brands. Αρκεί το υλικό να δημοσιευθεί νωρίς.

Όμως, πως να δημιουργήσεις περιεχόμενο για μια τέτοια ημέρα; 

Ιδέες και παραδείγματα Content Marketing για δημιουργία περιεχομένου την “Ημέρα της Γυναίκας”

Θα πρέπει να βρεις που η επιχείρησή σου και το brand σου συναντάται με το θέμα της ισότητας.

Ποια είναι τα σημεία επαφής των αξιών σου (brand values) ή των προϊόντων σου ή των υπηρεσιών σου με τα θέματα της ισότητας των φύλων ή της ενδυνάμωσης των γυναικών. Μερικές ιδέες μπορεί να είναι οι εξής:

  • Άρθρο/καμπάνια για γυναίκες ηγέτιδες στον κλάδο/αγορά σας.
  • Άρθρο/καμπάνια για τις γυναίκες που εργάζονται στην επιχείρησή σας και τη συμβολή τους.
  • Άρθρο/καμπάνια για τα οφέλη που προσφέρουν τα προϊόντα/υπηρεσίες σας στις γυναίκες.
  • Προώθηση οργανισμών/δικτύων που υποστηρίζουν την ισότητα των φύλων.

Τι πρέπει να ξέρεις για τη Διεθνή Ημέρα της Γυναίκας

  • Είναι μια μέρα ακτιβισμού, είναι μια μέρα με πράξης και δράσης.
  • Τα χρώματα της ημέρας είναι το μωβ, το πράσινο και το λευκό. Το μωβ συμβολίζει τη δικαιοσύνη, το πράσινο την αξιοπρέπεια και το λευκό, την αφοσίωση και την πίστη 
  • Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία πως ακόμα χρειαζόμαστε αυτήν την ημέρα: Σύμφωνα με την έκθεση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ που δημοσιεύθηκε τον Ιούνιο του 2023, χρειαζόμαστε ακόμα 131 χρόνια για να επιτύχουμε την ισότητα ανάμεσα στα δύο φύλα.

Τι πρέπει να ξέρεις για τη Διεθνή Ημέρα της Γυναίκας στις 8 Μαρτίου 2024

To Θέμα της Καμπάνιας για το 2024 από το ΙWD είναι #Inspire_Inclusion

Και τα θέματα που θέτει η καμπάνια είναι

  • Όταν οι γυναίκες δεν είναι παρούσες, πρέπει να αναρωτηθούμε γιατί
  • Όταν οι γυναίκες υφίστανται διακρίσεις, πρέπει να την ονομάσουμε ως κακή πρακτική
  • Όταν η μεταχείριση των γυναικών δεν είναι δίκαιη, πρέπει να αναλάβουμε δράση.

Επιπλέον τα θέματα που θέτει το ΙWD και ένα brand να αξιοποιήσει είναι:

  • Η οικονομική ενδυνάμωση των γυναικών
  • Η πρόσληψη, διατήρηση και ανάπτυξη των ταλέντων των γυναικών
  • Η υποστήριξη των γυναικών και των κοριτσιών σε ρόλους ηγεσίας, λήψης αποφάσεων, στις επιχειρήσεις και το STEM
  • Σχεδιασμός και κατασκευή υποδομών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των γυναικών και των κοριτσιών
  • Συνδρομή στις γυναίκες και στα κορίτσια να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για την υγεία τους
  • Συμμετοχή των γυναικών και των κοριτσιών στη βιώσιμη γεωργία και την επισιτιστική ασφάλεια
  • Παροχή στις γυναίκες και τα κορίτσια πρόσβασης σε ποιοτική εκπαίδευση και κατάρτιση
  • Αύξηση της συμμετοχής και των επιτευγμάτων των γυναικών και των κοριτσιών στον αθλητισμό
  • Προώθηση του δημιουργικού και καλλιτεχνικού ταλέντου των γυναικών και των κοριτσιών
  • Αντιμετώπιση περαιτέρω τομέων που υποστηρίζουν την πρόοδο των γυναικών και των κοριτσιών

Θυμήσου πως η Ημέρα της Γυναίκας αποτελεί μια πολύτιμη ευκαιρία για τα brands να υιοθετήσουν μια στάση ενεργής και έμπρακτης υποστήριξης.


Content Marketing – Ορισμός, Στρατηγική & Παραδείγματα

Performance Marketing – Τι Είναι Και Πώς Λειτουργεί

SEO Content Brief – Το Αποτελεσματικό Εργαλείο Στην Προώθηση Ιστοσελίδων

Content Mapping – Χαρτογράφηση Περιεχομένου