Η Meta (πρώην Facebook) ενθαρρύνει τους διαφημιστές να συνδέσουν τα δεδομένα τους από το Google Analytics 4 (GA4) με τους λογαριασμούς διαφημισης τους. Μάλιστα ισχυρίζεται πως αυτή η σύνδεση μπορεί να αυξήση τις μετατροπές κατά 22%.

Aυτή η ενοποίηση είναι ιδιαίτερα σημαντική για το Performance Marketing γιατί δηλώνει την τάση για μια ολιστική προσεγγίση των τακτικών της διαφήμισης.

Επιπλέον, μπορεί να γίνει ένα σημαντικό εργαλείο, καθώς οι διαφημιστές θα πρέπει να προσαρμοστούν σε ένα κόσμο χωρίς third-part cookies.

Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της Σύνδεσης (Integration) GA4 με Μeta

  • Βελτιωμένη κατανόηση της επίδρασης των διαφημίσεων στην πλατφόρμα της Meta στην επισκεψιμότητα μιας ιστοσελίδας και τη συμπεριφορά των χρηστών. Πρέπει, βέβαια, να σημειώσουμε πως αναφερόμαστε μόνο σε βελτίωση της κατανόησης. Γιατί οι κανονισμοί απορρήτου και προστασίας των προσωπικών δεδομένων θέτουν όρια στις δυνατότητες του GA4 και εμποδίζουν την παρακολούθηση μεμονωμένων χρηστών.
  • Δυνατότητα παρακολούθησης των διαδρομών των χρηστών σε διάφορες πλατφόρμες.
  • Ακριβέστερη μέτρηση των μετατροπών (conversions) ειδικά στους μικρούς κύκλους πωλήσεων και όχι τόσο στους μεγάλους κυκλους.

Παράδειγμα για ας υποθέσουμε ότι μια εταιρεία πωλεί ακριβά εξειδικευμένα μηχανήματα σε επιχειρήσεις. Ο κύκλος πωλήσεων για αυτά τα προϊόντα είναι συνήθως μακρύς, διαρκώντας κατά μέσο όρο 6 μήνες από την αρχική επαφή μέχρι την τελική αγορά. Στο συγκεκριμένο σενάριοριο:

  1. Ένας δυνητικός πελάτης βλέπει μια διαφήμιση στο Facebook τον Ιανουάριο και κάνει κλικ σε αυτήν, επισκεπτόμενος τον ιστότοπο της εταιρείας.
  2. Τους επόμενους μήνες, ο πελάτης επισκέπτεται τον ιστότοπο πολλές φορές μέσω διαφορετικών καναλιών (οργανική αναζήτηση, email marketing, άλλες διαφημίσεις).
  3. Τελικά, τον Ιούλιο, ο πελάτης αποφασίζει να αγοράσει το προϊόν.

Η δυσκολία εδώ έγκειται στο να αποδοθεί σωστά αυτή η μετατροπή:

  • Θα πρέπει να αποδοθεί στην αρχική διαφήμιση στο Facebook που έφερε τον πελάτη στον ιστότοπο για πρώτη φορά;
  • Ή μήπως στο τελευταίο σημείο επαφής πριν την αγορά;
  • Ή ίσως θα έπρεπε να κατανεμηθεί η “αξία” της μετατροπής σε όλα τα σημεία επαφής κατά τη διάρκεια των 6 μηνών;

Tα πιθανά οφέλη για το SEO από την ενοποίηση GΑ4 με τις Διαφημίσεις Meta

Βελτιωμένη εικόνα της επισκεψιμότητας, με περισσότερες δυνατότητες για την ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών.

Ευκαιρίες για βελτιωμένη ανάλυση της διαδρομής του χρήστη και των μετατροπών

Δυνατότητα για έγκαιρο εντοπισμό των εποχικών τάσεων των χρηστών.

Περισσότερες πληροφορίες στο Help Center της Meta


Περισσότερα Άρθρα για το Performance Marketing, το Digital Marketing και το SEO

Content Marketing – Ορισμός, Στρατηγική & Παραδείγματα

Τι Είναι Το SEO; Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων Για Τις Μηχανές Αναζήτησης

Πώς Κάνω Email Marketing – Ορισμός, Στρατηγική Και Παραδείγματα

Digital Agency – Πώς Να Επιλέξω Εταιρεία Marketing Και Διαφήμισης