Ένα εργαλείο που δυναμώνει την καλύτερη εμπειρία του χρήστη
Ο στόχος της Google είναι να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον χρήστη όταν αυτός ή αυτή χρησιμοποιεί τη μηχανή αναζήτησης. Κι ένα από τα εργαλεία που η Google χρησιμοποιεί για να επιτύχει αυτό τον σκοπό είναι το Knowlegde Graph, (το Γράφημα Γνώσης).
Άμεσες και Γρήγορες Απαντήσεις στις Αναζητήσεις των Χρηστών
Σε αρκετές από τις αναζήτήσεις, η μηχανή αναζήτησης πάρεχει μια απάντηση γρήγορα και άμεσα χωρίς να χρειάζεται ο χρήστης να κάνει μια δεύτερη ερώτηση ή να αρχίσει να ψάχνει σε διαφορετικούς ιστότοπους.
Με το γράφημα γνώσεων όταν ένας χρήστης αναζητά πληροφορίες για το μήκος του Αλιάκμονα, δε χρειάζεται να επιλέξει κάποιον σύνδεσμο, αλλά λαμβάνει αμέσως την πληροφορία.
Το μήκος του ποταμού Αλιάκμονα είναι 297 χλμ.
Πριν την εισαγωγή του Knowledge Graph η μηχανή αναζήτησης της Google θα λέγαμε πως δεν ήταν τόσο έξυπνη. Σε κάθε αναζήτηση ο αλγόριθμος προσπαθούσε να αντιστοιχήσει τις λέξεις ή τις φράσεις από από τον κατάλογο των σελίδων που είχαν αποθηκεύσει.
Mετά την εισαγωγή του Knowledge Graph, η Google άρχισε να αντιλαμβάνεται την πρόθεση πίσω από κάθε αναζήτηση, τι προσπαθεί ο χρήστης να μάθει. Άρχισε να καταλαβαίνει τη σημασία και να δίνει τις πιο σχετικές απαντήσεις.
Η εισαγωγή του Knowldege Graph της Google έγινε τον Μάιο του 2012 για τις αναζητήσεις στην αγγλική γλώσσα και τον Αύγουστο του 2012 για όλες τις γλώσσες.O Amit Singhal ανακοίνωσε τη λειτουργία του Knowledge Graph σε δύο αναρτήσεις:
Introducing the Knowledge Graph: things, not strings
και Building the search engine of the future, one baby step at a time
Τι περιλαμβάνει το Knowledge Graph της Google;
Σύμφωνα με το documentation της Google, to Knowledge Graph περιλαμβάνει
- εκατομμύρια καταχωρήσεις που αντιπροσωπεύουν οντότητες (entities) του πραγματικού κόσμου: όπως ανθρώπους, μέρη και πράγματα.
- και τις σχέσεις που διαμορφώνουν μεταξύ τους.