Branding
Τι είναι το Branding Το branding είναι μια έννοια που πολλοί συνδέουν αποκλειστικά με το λογότυπο, το όνομα ή το σλόγκαν μιας επιχείρησης. Στην πραγματικότητα, όμως, είναι κάτι πολύ περισσότερο.…
Τι είναι το Branding Το branding είναι μια έννοια που πολλοί συνδέουν αποκλειστικά με το λογότυπο, το όνομα ή το σλόγκαν μιας επιχείρησης. Στην πραγματικότητα, όμως, είναι κάτι πολύ περισσότερο.…
Το να γνωρίζετε ποιοι είναι οι πελάτες σας, ποιο είναι το κοινό-στόχος, και τι τους ενδιαφέρει είναι το κλειδί για την επιτυχία κάθε επιχείρησης. Η κατανόηση του κοινού-στόχου σας επιτρέπει…
Summary: Θέλεις να γράφεις κείμενα που πουλάνε; Μάθε πώς να χρησιμοποιείς τις copywriting formulas AIDA, PAS, FAB και 4U όπως ένας επαγγελματίας κειμενογράφος για να δημιουργήσεις πειστικά μηνύματα που θα…
H κατανόηση των διαφόρων μορφών κειμενογραφίας — από το Copywriting που επικεντρώνεται στη μετατροπή, στο SEO Copywriting που στοχεύει στη βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης, έως το Content Writing που παρέχει…
Αν ψάχνετε να βρείτε πιασάρικα ονόματα για μαγαζιά, έξυπνα ονόματα για e-shop, ονόματα για μαγαζιά με καφέ ή με φαγητό ή πρωτότυπα ονόματα για επιχειρήσεις, τότε θα πρέπει να αρχίζετε…
Συγχαρητήρια για την ολοκλήρωση της κατασκευής της ιστοσελίδας σας ή του eshop σας! Αυτή είναι μια σημαντική στιγμή! Ιδανικά, σκεφτόμαστε το πλάνο για την προώθηση ιστοσελίδας πριν την κατασκευή, αλλά…
Τι είναι το Link Building Το Link Building είναι μία από τις βασικές τεχνικές του SEO (Search Engine Optimization) και αφορά τη δημιουργία συνδέσμων τόσο μέσα στην ίδια την ιστοσελίδα…
To Domain Name ή Όνομα Χώρου είναι ουσιαστικά η μοναδική διεύθυνση κάθε ιστοτόπου στο διαδίκτυο. Οι χρήστες πληκτρολογούν το Domain Name στον browser που χρησιμοποιούν για να έχουν πρόσβαση σε…
Το E-Commerce SEO είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος με στόχο την αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας από μηχανές αναζήτησης. Αν και έχει κοινές βάσεις με το γενικό SEO, το…
Η Meta (πρώην Facebook) ενθαρρύνει τους διαφημιστές να συνδέσουν τα δεδομένα τους από το Google Analytics 4 (GA4) με τους λογαριασμούς διαφημισης τους. Μάλιστα ισχυρίζεται πως αυτή η σύνδεση μπορεί…
Το Performance Marketing είναι μία από τις τακτικές του Digital Marketing που βασίζεται στα αποτελέσματα. Oι διαφημιζόμενοι πληρώνουν μόνο όταν επιτευχθεί μια συγκεκριμένη ενέργεια ή αποτέλεσμα, όπως είναι τα κλικ,…
Επιτυχημένο παράδειγμα Email Marketing για ξενοδοχεία Ο Νίκος και η Αλεξάνδρα, ιδιοκτήτες ενός καινούριου boutique ξενοδοχείου σε μια επαρχιακή πόλη κοντά στην Αθήνα, χρησιμοποίησαν το email marketing για να προβάλλουν την επιχείρησή τους σε νέους πελάτες, να αυξήσουν την αφοσίωση των υφιστάμενων πελάτων τους και να ενισχύσουν το brand της επιχείρησης
Το Content Marketing ή Μάρκετινγκ Περιεχομένου είναι μια στρατηγική στρατηγική που εστιάζει στη δημιουργία και διανομή ποιοτικού, σχετικού και χρήσιμου περιεχομένου για να προσελκύσει, να ενδιαφέρει και να εμπνεύσει ένα…
Η σωστή επιλογή digital marketing agency θα απογειώσει την επιχείρησή σας. Βρείτε την εταιρεία marketing και διαφήμισης που ταιριάζει στις ανάγκες και στους στόχους σας. Πώς να επιλέξω digital marketing…
Η Ημέρα της Γυναίκας στις 8 Μαρτίου είναι μια ευκαίρια για τα brands να γιορτάσουν τα επιτεύγματα των γυναικών και προωθήσουν την ισότητα των φύλων. Είναι, επίσης, μια ημέρα που οι περισσότεροι social media managers ή content creators έχουν σημειωμένη στα ημερολόγια τους και συνήθως έχουν ήδη έτοιμο το περιεχόμενο από τον Δεκέμβριο. Στο πλαίσιο του SEO, μια τέτοια λέξη - κλειδί όπως η Ημέρα της Γυναίκας, θα ενταχθεί στις κατηγορίες “Seasonality” και ακόμα και αν δε δημιουργηθεί αντίστοιχη καμπάνια στα Social Media, μπορεί να είναι μια ευκαρία προβολής για τα μικρά brands. Αρκεί το υλικό να δημοσιευθεί νωρίς. Όμως, πως να δημιουργήσεις περιεχόμενο για μια τέτοια ημέρα;