Branding

Τι είναι το Branding Το branding είναι μια έννοια που πολλοί συνδέουν αποκλειστικά με το λογότυπο, το όνομα ή το σλόγκαν μιας επιχείρησης. Στην πραγματικότητα, όμως, είναι κάτι πολύ περισσότερο.…

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Branding

Target Audience – Το Κοινό-Στόχος θα φέρει την επιτυχία στην επιχείρησή σας

Το να γνωρίζετε ποιοι είναι οι πελάτες σας, ποιο είναι το κοινό-στόχος, και τι τους ενδιαφέρει είναι το κλειδί για την επιτυχία κάθε επιχείρησης. Η κατανόηση του κοινού-στόχου σας επιτρέπει…

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Target Audience – Το Κοινό-Στόχος θα φέρει την επιτυχία στην επιχείρησή σας

Πώς να Γίνεις Κειμενογράφος που Ξεχωρίζει: 4 Copywriting Formulas για Αποτελεσματικά Κείμενα

Summary: Θέλεις να γράφεις κείμενα που πουλάνε; Μάθε πώς να χρησιμοποιείς τις copywriting formulas AIDA, PAS, FAB και 4U όπως ένας επαγγελματίας κειμενογράφος για να δημιουργήσεις πειστικά μηνύματα που θα…

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πώς να Γίνεις Κειμενογράφος που Ξεχωρίζει: 4 Copywriting Formulas για Αποτελεσματικά Κείμενα

Κειμενογραφία – Copywriting, SEO Copywriting, Content Writing

H κατανόηση των διαφόρων μορφών κειμενογραφίας — από το Copywriting που επικεντρώνεται στη μετατροπή, στο SEO Copywriting που στοχεύει στη βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης, έως το Content Writing που παρέχει…

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κειμενογραφία – Copywriting, SEO Copywriting, Content Writing

Πιασάρικα Ονόματα Για Μαγαζιά, Επιχειρήσεις & Branding

Αν ψάχνετε να βρείτε πιασάρικα ονόματα για μαγαζιά, έξυπνα ονόματα για e-shop, ονόματα για μαγαζιά με καφέ ή με φαγητό ή πρωτότυπα ονόματα για επιχειρήσεις, τότε θα πρέπει να αρχίζετε…

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πιασάρικα Ονόματα Για Μαγαζιά, Επιχειρήσεις & Branding

Προώθηση Ιστοσελίδας

Συγχαρητήρια για την ολοκλήρωση της κατασκευής της ιστοσελίδας σας ή του eshop σας! Αυτή είναι μια σημαντική στιγμή! Ιδανικά, σκεφτόμαστε το πλάνο για την προώθηση ιστοσελίδας πριν την κατασκευή, αλλά…

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Προώθηση Ιστοσελίδας

Link Building: O ρόλος των Backlinks & Internal Links στο SEO

Τι είναι το Link Building Το Link Building είναι μία από τις βασικές τεχνικές του SEO (Search Engine Optimization) και αφορά τη δημιουργία συνδέσμων τόσο μέσα στην ίδια την ιστοσελίδα…

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Link Building: O ρόλος των Backlinks & Internal Links στο SEO

Τι είναι το Domain Name

To Domain Name ή Όνομα Χώρου είναι ουσιαστικά η μοναδική διεύθυνση κάθε ιστοτόπου στο διαδίκτυο. Οι χρήστες πληκτρολογούν το Domain Name στον browser που χρησιμοποιούν για να έχουν πρόσβαση σε…

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τι είναι το Domain Name

Τι είναι το E-Commerce SEO

Το E-Commerce SEO είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος με στόχο την αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας από μηχανές αναζήτησης. Αν και έχει κοινές βάσεις με το γενικό SEO, το…

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τι είναι το E-Commerce SEO

Σύνδεση Google Analytics 4 και Meta

Η Meta (πρώην Facebook) ενθαρρύνει τους διαφημιστές να συνδέσουν τα δεδομένα τους από το Google Analytics 4 (GA4) με τους λογαριασμούς διαφημισης τους. Μάλιστα ισχυρίζεται πως αυτή η σύνδεση μπορεί…

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σύνδεση Google Analytics 4 και Meta

Performance Marketing – Τι είναι και πώς λειτουργεί

Το Performance Marketing είναι μία από τις τακτικές του Digital Marketing που βασίζεται στα αποτελέσματα. Oι διαφημιζόμενοι πληρώνουν μόνο όταν επιτευχθεί μια συγκεκριμένη ενέργεια ή αποτέλεσμα, όπως είναι τα κλικ,…

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Performance Marketing – Τι είναι και πώς λειτουργεί

Πώς κάνω Email Marketing – Ορισμός, Στρατηγική και Παραδείγματα

Επιτυχημένο παράδειγμα Email Marketing για ξενοδοχεία Ο Νίκος και η Αλεξάνδρα, ιδιοκτήτες ενός καινούριου boutique ξενοδοχείου σε μια επαρχιακή πόλη κοντά στην Αθήνα, χρησιμοποίησαν το email marketing για να προβάλλουν την επιχείρησή τους σε νέους πελάτες, να αυξήσουν την αφοσίωση των υφιστάμενων πελάτων τους και να ενισχύσουν το brand της επιχείρησης

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πώς κάνω Email Marketing – Ορισμός, Στρατηγική και Παραδείγματα

Content Marketing – Ορισμός, Στρατηγική & Παραδείγματα

Το Content Marketing ή Μάρκετινγκ Περιεχομένου είναι μια στρατηγική στρατηγική που εστιάζει στη δημιουργία και διανομή ποιοτικού, σχετικού και χρήσιμου περιεχομένου για να προσελκύσει, να ενδιαφέρει και να εμπνεύσει ένα…

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Content Marketing – Ορισμός, Στρατηγική & Παραδείγματα

Digital Agency – Πώς να επιλέξω εταιρεία marketing και διαφήμισης

Η σωστή επιλογή digital marketing agency θα απογειώσει την επιχείρησή σας. Βρείτε την εταιρεία marketing και διαφήμισης που ταιριάζει στις ανάγκες και στους στόχους σας. Πώς να επιλέξω digital marketing…

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Digital Agency – Πώς να επιλέξω εταιρεία marketing και διαφήμισης

Διεθνής Ημέρα της Γυναίκας 2024 & Content Marketing

Η Ημέρα της Γυναίκας στις 8 Μαρτίου είναι μια ευκαίρια για τα brands να γιορτάσουν τα επιτεύγματα των γυναικών και προωθήσουν την ισότητα των φύλων. Είναι, επίσης, μια ημέρα που οι περισσότεροι social media managers ή content creators έχουν σημειωμένη στα ημερολόγια τους και συνήθως έχουν ήδη έτοιμο το περιεχόμενο από τον Δεκέμβριο. Στο πλαίσιο του SEO, μια τέτοια λέξη - κλειδί όπως η Ημέρα της Γυναίκας, θα ενταχθεί στις κατηγορίες “Seasonality” και ακόμα και αν δε δημιουργηθεί αντίστοιχη καμπάνια στα Social Media, μπορεί να είναι μια ευκαρία προβολής για τα μικρά brands. Αρκεί το υλικό να δημοσιευθεί νωρίς. Όμως, πως να δημιουργήσεις περιεχόμενο για μια τέτοια ημέρα;

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διεθνής Ημέρα της Γυναίκας 2024 & Content Marketing