Αν θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας και το user engagement, πρέπει να δώσετε προσοχή στη βελτιστοποίηση των τίτλων. Είναι ένας κρίσιμος παράγοντας στο ON Page Seo και έχει σημαντικό αντίκτυπο στην κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.

  • Θα έχει σημαντικό αντίκτυπο γιατί
    • Ενας καλογραμμένος τίτλος θα προσελκύσει περισσότερους χρήστες να επιλέξουν το οργανικό αποτέλεσμα, να κάνουν κλικ στη συγκεκριμένη καταχώρηση στα οργανικά αποτελέσματα.
    • Ο βελτιστοποιημένος τίτλος θα βοηθήσει τα bots να κατανοήσουν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας και να την κατατάξουν στα αντίστοιχα αποτελέσματα. 

Τα στοιχεία ενός βελτιστοποιημένου τίτλου 

  • Οι τίτλοι πρέπει να προσελκύουν το ενδιαφέρον των δυνητικών επισκεπτών.
  • Οι τίτλοι πρέπει να είναι σύντομοι, περιεκτικοί και περιγραφικοί.
  • Οι τίτλοι πρέπει να περιέχουν συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά.

Η έκταση ενός τίτλου (Title length)

Ένας τίτλος πρέπει να είναι αρκετά μεγάλος ώστε να περιγράφει με ακρίβεια το περιεχόμενο αλλά αρκετά σύντομος ώστε να τραβάει την προσοχή του αναγνώστη. Η βέλτιση έκταση για τις μηχανές αναζήτησης είναι μεταξύ 50-60 χαρακτήρων. Σε περίπτωση που ένας τίτλος έχει μεγαλύτερη έκταση, τότε δεν θα εμφανίζεται ολόκληρος ο τίτλος στους χρήστες.

Η συνάφεια ενός τίτλου (Relevance)

Η συνάφεια είναι ένα άλλο κρίσιμο στοιχείο ενός καλού τίτλου. Οι τίτλοι πρέπει να αντικατοπτρίζουν με ακρίβεια το περιεχόμενο της ιστοσελίδας. Η συνάφεια βοηθά τους αναγνώστες να καταλάβουν αμέσως το περιεχόμενο, αλλά βοηθά και τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν περί τίνος πρόκειται η σελίδα σας. Η συνάφεια ενός τίτλου θα βελτιώσει την κατάταξή σας και την εμπειρία του χρήστη.

Η μοναδικότητα ενός τίτλου (Uniqueness)

Η μοναδικότητα είναι επίσης σημαντική όταν πρόκειται για τη δημιουργία ενός καλού τίτλου. Ο τίτλος σας θα πρέπει να ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους, ώστε να δελεάζει τους αναγνώστες να κάνουν κλικ στο περιεχόμενό σας. Σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε δημιουργική γλώσσα ή μοναδική διατύπωση για να κάνετε τον τίτλο σας να ξεχωρίζει.

Οι λέξεις – κλειδια  (Keywords)

Όταν βελτιστοποιείτε τους τίτλους, πρέπει να έχετε κατά νου τις λέξεις-κλειδιά που θέλετε να χρησιμοποιήσετε, καθώς αυτές οι λέξεις-κλειδιά μπορούν να βοηθήσουν τους χρήστες να βρουν ευκολότερα το περιεχόμενο που ψάχνουν.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα πράγματα για το τι είναι το SEO, διαβάστε το σύντομο οδηγό ” Τι είναι το SEO; Ένας σύντομος οδηγός για το SEO. Ορισμός, διαδικασία και σημασία για τις επιχειρήσεις.”