SEO και Ανάλυση Ανταγωνισμού

Το SEO, η βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης είναι μια δυναμική διαδικασία με καθημερινές αλλαγές και προκλήσεις.

  • Οι χρήστες συνεχώς ψάχνουν κάτι καινούριο.
  • Νέες ιστοσελίδες, νέες επιχειρήσεις, νέοι παίκτες στην αγορά συνεχώς διεκδικούν την προσοχή του κοινού. 
  • Σε αυτή τη δυναμική διαδικασία, η ανάλυση του ανταγωνισμού είναι μια βασική μεθοδολογία για τη βελτιστοποίηση του site μας και της online παρουσία μας.

Σε αυτή τη δυναμική διαδικασία, η ανάλυση του ανταγωνισμού είναι μια βασική μεθοδολογία για τη βελτιστοποίηση του site μας και της online παρουσία μας.

Η ανάλυση του ανταγωνισμού στο Digital Marketing

Αυτό που πρέπει πάντα να θυμόμαστε είναι πως το marketing, στον τρόπο που προωθούμε μια υπηρεσία ή ένα προϊόν στην αγορα, digital ή παραδοσιακό marketing απαιτεί λεπτομερή ανάλυση του ανταγωνισμού. 

Σε αυτή τη διαδικασία αναγνωρίζουμε τους ανταγωνιστές μας και τη στρατηγική που έχουν για την προβολή και την προώθηση ενός brand.

Είναι μια διαδικασία που περιλαμβάνει: 

  • την ταυτοποίηση του ανταγωνισμού – ποιοι είναι ανταγωνιστές και ποιοι όχι, 
  • την αξιολόγηση των δυνατών σημείων τους σε τομείς όπως  η τιμολόγηση, η ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών και η διανομή τους.

Εξετάζοντας προσεκτικά τις στρατηγικές του ανταγωνισμού παραμένουμε ενήμεροι για τις τελευταίες τάσεις στην αγορά και μπορούμε να αναπτύξουμε ισχυρές ψηφιακές στρατηγικές.

Η ανάλυση του ανταγωνισμού στο SEO

 Η ανάλυση του ανταγωνισμού είναι καθοριστική για τη βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας και καθώς αρκετές επιχειρήσεις έχουν σήμερα μόνο online παρουσία, συχνά είναι το σημείο εκκίνησης για το digital marketing. 

H ανάλυση παρέχει ανεκτίμητες πληροφορίες σχετικά με τις τακτικές SEO των ανταγωνιστών μας και επιπλέον επιτρέπει να αξιολογήσουμε συγκριτικά τις δικές μας επιδόσεις.

Μας βοηθά να αναγνωρίσουμε τους ανταγωνιστές, να εντοπίσουμε τα δυνατά και αδύνατα σημεία και να σχεδιάσουμε μια ολοκληρωμένη στρατηγική που θα μας βοηθήσει να κατακτήσουμε τις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης.

H SEO ανάλυση ανταγωνισμού περιλαμβάνει 8 κατηγορίες

  • Προσδιορισμός και αναγνώριση των ανταγωνιστών
  • Ανάλυση των λέξεων – κλειδιών και των θεμάτων.
  • Ανάλυση του domain και του περιεχόμενου όλου του site
  • Ανάλυση των on page χαρακτηριστικών  περιεχομένου
  • Ανάλυση των backlinks
  • Ανάλυση της παρουσίας στα social media
  • Ανάλυση της χρήσης των διαφημίσεων.
  • Παρακολούθηση της πορείας τους και ανάπτυξη της στρατηγικής

Περισσότερα Άρθρα για το SEO και το Digital Marketing

Content Marketing – Ορισμός, Στρατηγική & Παραδείγματα

Link Building: O ρόλος των Backinks & Internal Links στο SEO

Τι Είναι Το SEO; Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων Για Τις Μηχανές Αναζήτησης

Πώς Κάνω Email Marketing – Ορισμός, Στρατηγική Και Παραδείγματα

Digital Agency – Πώς Να Επιλέξω Εταιρεία Marketing Και Διαφήμισης

Τι είναι το SEO Ecommerce