SEO
Content Audit
Μια ιστοσελίδα ή ένα eshop χρειάζεται SEO Content Audit όταν έχει
- Μικρή Επισκεψιμότητα
- Χαμηλότερη κατάταξη από τους ανταγωνιστές
- Αποτυχία κατάταξης σε long-tail keywords
- Υψηλό Bounce Rate
- Χαμηλό Conversion Rate
- Περιεχόμενο που δεν ανταποκρίνεται στους Επιχειρηματικούς Στόχους
- Ξεπερασμένο Περιεχόμενο
To Πρώτο Βήμα για την Πρώτη Θέση
Ο έλεγχος περιεχομένου της ιστοσελίδας σας ή του eshop σας είναι απαραίτητος αν θέλετε να κερδίσετε υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα της Google ή της Bing.