SEO
Content Audit

 Μια ιστοσελίδα ή ένα eshop χρειάζεται SEO Content Audit όταν έχει

  • Μικρή Επισκεψιμότητα
  • Χαμηλότερη κατάταξη από τους ανταγωνιστές
  • Αποτυχία κατάταξης σε long-tail keywords
  • Υψηλό Bounce Rate
  • Χαμηλό Conversion Rate
  • Περιεχόμενο που δεν ανταποκρίνεται στους Επιχειρηματικούς Στόχους
  • Ξεπερασμένο Περιεχόμενο

To Πρώτο Βήμα για την Πρώτη Θέση

Ο έλεγχος περιεχομένου της ιστοσελίδας σας ή του eshop σας είναι απαραίτητος αν θέλετε να κερδίσετε υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα της Google ή της Bing.

Προβλήματα:
Ranking - Traffic - Conversions

Ranking

Γιατί δεν εμφανίζεται το site μου στην πρώτη σελίδα της Google;

Οι μηχανές αναζήτησης δε θεωρούν αξιόλογο και αξιόπιστο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας

Traffic

Γιατί το site μου έχει υψηλό bounce rate;

Οι επισκέπτες φεύγουν από site γιατί βρίσκουν το περιεχόμενο που θέλουν

Conversions

Γιατί δεν έχω φόρμες επικοινωνίας και παραγγελίες site μου;

To περιεχόμενο του site δεν εξυπηρετεί τους δικούς σας επιχειρηματικούς στόχους

Λύση:
SEO Content Audit

Τι θα ελέγξουμε

  • Καταγραφή Επιχειρησιακών Στόχων και Αναγκών
  • Κατανόηση του Κοινού – Στόχου
  • Καταγραφή Περιεχομένου
  • Ανάλυση Απόδοσης Περιεχομένου
  • Αξιολόγηση Ποιότητας Περιεχομένου
  • Εντοπισμός Κενών και Ευκαιριών
  • Ανάλυση της εμπειρίας του χρήστη

SEO Content Audit σε 4 Βήματα

ENA: Αξιολόγηση των αναγκών  

ΔΥΟ: Πρόσβαση σε Google Search Console & Google Analytics

ΤΡΙΑ: Έλεγχος 

ΤΕΣΣΕΡΑ: Δημιουργία Report με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Οι λύσεις θα τεθούν σε σειρά προτεραιότητας.