SEO Marketing Glossary
SEO & Marketing Glossary
Ένας οδηγός με βασικούς όρους SEO και του Digital Marketing, από 301 redirects έως URL, για καλύτερη κατανόηση και εφαρμογή στρατηγικών marketing.
#
To Error 404 – Page Not Found είναι το μήνυμα που εμφανίζεται όταν ένας επισκέπτης του ιστότοπου σας προσπαθεί να επισκεφτεί μια ιστοσελίδα που δεν υπάρχει.
C
Το Call to Action (CTA) στο marketing είναι το επόμενο βήμα ή η ενέργεια που επιθυμούμε να κάνει το κοινό.
Το CPC, ή “Κόστος Ανά Κλικ” (Cost Per Click), είναι ένα μοντέλο online διαφήμισης όπου πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας
Το Crawl Budget είναι ο αριθμός των σελίδων που οι μηχανές αναζήτησης, όπως η Google ή Bing, ανιχνεύουν σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
D
Το Domain Name (ή όνομα χώρου) είναι η διεύθυνση ενός ιστότοπου στο διαδίκτυο.
E
Το E-E-A-T (Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται από την Google για να αξιολογεί την ποιότητα και την αξιοπιστία περιεχομένου σε ιστότοπους. Αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα στο πλαίσιο των Quality Rater Guidelines, που καθοδηγούν τους ανθρώπινους αξιολογητές της Google να βαθμολογούν ιστοσελίδες και περιεχόμενο.
G
Τα Google AI Overviews είναι μια λειτουργία της Google Search που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη (AI) για να παρέχει συνοπτικές περιγραφές θεμάτων στα αποτελέσματα αναζήτησης.
K
To Knowledge Graph της Google (ή Γράφημα Γνώσεων) είναι ένα εργαλείο που βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη.
Τα KPI’s ή Key Performance Indicators είναι οι Βασικοί Δείκτες Απόδοσης μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού. Είναι μετρήσιμα μεγέθη που παρακολουθούν την πρόοδο μιας επιχείρησης προς την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων μέσα σε προκαθορισμένο χρονικό πλαίσιο.
L
Μια Landing Page ή Σελίδα Προορισμού είναι μια αυτόνομη ιστοσελίδα, ανεξάρτητη από τις υπόλοιπες σελίδες ενός ιστότοπου.
Το link, δηλαδή ένας σύνδεσμος, είναι ένα γραφικό ή ένα κείμενο που περιέχει ένα URL. Μόλις ένας χρήστης το επιλέξει, τον οδηγεί σε μια νέα σελίδα, χωρίς να χρειάζεται να πληκτρολογήσει το URL.
Το Link Building είναι μια κρίσιμη στρατηγική SEO που περιλαμβάνει τη δημιουργία και διαχείριση των internal links (σύνδεσμοι στο δικό μας domain), των external links (σύνδεσμοι από το δικό μας domain σε άλλα domain) και την απόκτηση backlinks (σύνδεσμοι από άλλα domain στο δικό μας.
O
Το OFF-Page SEO είναι ένας από τους όρους στο SEO Marketing που περιγράφει τις ενέργειες που γίνονται εκτός ενός ιστότοπου με στόχο να βελτιωθεί η κατάταξή της στις μηχανές αναζήτησης και να αυξηθούν οι επισκέψεις. Με απλά λόγια, είναι σαν να κάνουμε διαφήμιση για έναν ιστότοπο σε άλλους ιστότοπους.
Το On-Page SEO είναι ένας από τους όρους στο SEO Marketing που περιγράφει τη διαδικασία βελτιστοποίησης ιστοσελίδων προκειμένου να βελτιωθεί η κατάταξή τους στις μηχανές αναζήτησης και να προσελκύσουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.
P
H Product Page είναι στο επίκεντρο λειτουργίας κάθε eshop. Είναι το σημείο όπου οι πελάτες βλέπουν τα προϊόντα σας, ενημερώνονται και παίρνουν την απόφαση να αγοράσουν. Με άλλα λόγια, η σελίδα προϊόντος είναι η γέφυρα μεταξύ του απλού ενδιαφέροντος και της αγοράς.
U
To URL (Uniform Resource Locator) είναι η διεύθυνση που χρησιμοποιείται για να εντοπίσουμε μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα ή ένα πόρο (αρχεία, databases, api data, Javascript κ.ά. στο διαδίκτυο.