SEO Marketing Glossary
#
To Error 404 – Page Not Found είναι το μήνυμα που εμφανίζεται όταν ένας επισκέπτης του ιστότοπου σας προσπαθεί να επισκεφτεί μια ιστοσελίδα που δεν υπάρχει.
C
Το Call to Action (CTA) στο marketing είναι το επόμενο βήμα ή η ενέργεια που επιθυμούμε να κάνει το κοινό.
Το Crawl Budget είναι ο αριθμός των σελίδων που οι μηχανές αναζήτησης, όπως η Google ή Bing, ανιχνεύουν σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
D
Το Domain Name (ή όνομα χώρου) είναι η διεύθυνση ενός ιστότοπου στο διαδίκτυο.
E
Το E-E-A-T (Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται από την Google για να αξιολογεί την ποιότητα και την αξιοπιστία περιεχομένου σε ιστότοπους. Αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα στο πλαίσιο των Quality Rater Guidelines, που καθοδηγούν τους ανθρώπινους αξιολογητές της Google να βαθμολογούν ιστοσελίδες και περιεχόμενο.
K
Τα KPI’s ή Key Performance Indicators είναι οι Βασικοί Δείκτες Απόδοσης μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού. Είναι μετρήσιμα μεγέθη που παρακολουθούν την πρόοδο μιας επιχείρησης προς την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων μέσα σε προκαθορισμένο χρονικό πλαίσιο.
L
Μια Landing Page ή Σελίδα Προορισμού είναι μια αυτόνομη ιστοσελίδα, ανεξάρτητη από τις υπόλοιπες σελίδες ενός ιστότοπου.
Το link, δηλαδή ένας σύνδεσμος, είναι ένα γραφικό ή ένα κείμενο που περιέχει ένα URL. Μόλις ένας χρήστης το επιλέξει, τον οδηγεί σε μια νέα σελίδα, χωρίς να χρειάζεται να πληκτρολογήσει το URL.
Το Link Building είναι μια κρίσιμη στρατηγική SEO που περιλαμβάνει τη δημιουργία και διαχείριση των internal links (σύνδεσμοι στο δικό μας domain), των external links (σύνδεσμοι από το δικό μας domain σε άλλα domain) και την απόκτηση backlinks (σύνδεσμοι από άλλα domain στο δικό μας.
P
H Product Page είναι στο επίκεντρο λειτουργίας κάθε eshop. Είναι το σημείο όπου οι πελάτες βλέπουν τα προϊόντα σας, ενημερώνονται και παίρνουν την απόφαση να αγοράσουν. Με άλλα λόγια, η σελίδα προϊόντος είναι η γέφυρα μεταξύ του απλού ενδιαφέροντος και της αγοράς.
U
To URL (Uniform Resource Locator) είναι η διεύθυνση που χρησιμοποιείται για να εντοπίσουμε μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα ή ένα πόρο (αρχεία, databases, api data, Javascript κ.ά. στο διαδίκτυο.