Τι είναι τα KPI’s

Τα KPI’s ή Key Performance Indicators είναι οι Βασικοί Δείκτες Απόδοσης μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού. Είναι μετρήσιμα μεγέθη που παρακολουθούν την πρόοδο μιας επιχείρησης προς την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων μέσα σε προκαθορισμένο χρονικό πλαίσιο. Χρησιμοποιούνται για να:

  • Θέσουν μετρήσιμους στόχους (στόχοι).
  • Παρακολουθήσουν την πρόοδο (ορόσημα).
  • Εντοπίσουν τομείς προς βελτίωση.

ΚPI’s Vs Metrics 

Η διαφορά ανάμεσα στα KPI’s και στα Metrics είναι η σύνδεσή τους με τον στρατηγικό στόχο της επιχείρησης.
 

Metrics 

Οι μετρήσεις είναι γενικά δεδομένα ή αριθμούς που παρακολουθούν συγκεκριμένες δραστηριότητες ή λειτουργίες. Παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για την κατανόηση της απόδοσης σε διάφορους τομείς της επιχείρησης, αλλά δεν συνδέονται απαραίτητα με την επίτευξη ενός στρατηγικού στόχου.
 
Παράδειγμα Metrics: Μέτρηση είναι ο αριθμός επισκεπτών σε έναν ιστότοπο.

 

KPI

Είναι η μέτρηση που επιλέγεται προσεκτικά επειδή έχει άμεση σχέση με τους στρατηγικούς στόχους της επιχείρησης. Ένα KPI παρακολουθεί την πρόοδο προς την επίτευξη ενός συγκεκριμένου αποτελέσματος.

Παράδειγμα KPI: Το ποσοστό μετατροπής επισκεπτών σε πελάτες, εάν ο στόχος είναι η αύξηση των πωλήσεων μέσω του ιστότοπου.

Χαρακτηριστικά Αποτελεσματικού KPI

  • Ευθυγραμμισμένο με τη στρατηγική.
  • Σχετικό με τη λειτουργία που υπηρετεί.
  • Απλό και κατανοητό.
  • Μετρήσιμο και εφικτό.
  • Έγκαιρο και ορατό για όλη την ομάδα.
Σχετικά Άρθρα:
Performance Marketing

Performance Marketing

Το Performance Marketing είναι μία από τις τακτικές του Digital Marketing που βασίζεται στα αποτελέσματα. Oι διαφημιζόμενοι πληρώνουν μόνο όταν επιτευχθεί μια συγκεκριμένη ενέργεια ή αποτέλεσμα, όπως είναι τα κλικ, οι πωλήσεις ή οι νέοι πελάτες (leads).

Θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας;